Pahoittelen edelleen että en ole laittanut kuvia, ja nyt tiedän siihen syyn en osaa en yksinkertaisesti osaa tai ehkä osaan kuka tietää. Mutta nyt tarinaan.

 

  Eli viimeksi jäimme siihen kun Serena meni nukkumaan ja hän toivoi että seuravaa päivä olisi parempi mutta katsotaan toteutuuko Serenan toive?

 

  Seuraava päivä alkoi aurinkoisena Serena heräsi ja hän teki ensin aamutoimet söi aamupalan,petasi petin,kävi suihkussa jne. Ensin Serena luki työpaikkailmoitukset ei vieläkään mitään rikosuralla. Sen jälkeen hän teki ristisanatehtävän. Heti kun hän oli tehnyt ristinsana tehtävän ilmestyi hänen nurkalleen komea,söpö nuori mies joka oli juuri Serenan toiveiden mukainen miehellä piti olla mustat hiukset muokatut sellaiset eikä liikaa kiloja tämä mies oli juuri se oikea. Hän huusi äkkiä miehen perään ennen kuin hän lähti HEI ODOTA! - Niin mies sanoi  -Minä olen Serena Norman muutin hetki aikaa sitten tänne ja minulla ei ole hirveästi ystäviä eikä juttuseuraa joten jos sinulla ei ole kiire niin tulisitko teelle? -Kyllä se sopii, Minä olen muuten Michael Scofield mies esittäytyi. Serena tunsi juuri että hän oli rakastunut <33  Käy sisään Serena sanoi. Mielelläni Michael sanoi. Haluatko teetä tai pus...ÖÖöö juustopastaa? Kyllä kiitos voisin ihan vähän ottaa sitä juustopastaa. Heti kun he olivat syöneet arvatkaa mitä tapahtui? Serena ja Michael suutelivat romanttisesti. Oho kuinkas tässä näin kävi molemmat ihmettelivät. Olen pahoillani molemmat sanoivat samaan aikaan. Ei se mitään Michael sanoi. Otatko vielä jotain? Serena kysyi. Ei kiitos taidan tästä lähteä kotiin päin Onhan kello jo kymmenen illalla. Mutta etkö voi jäädä yöksi Serena kysyi En tällä kertaa mutta ehkä joskus toiste. Serena juoksi Michaelin perään mutta hän ei sanonut mitään hän vain ajatteli itsekseen. Tämä päivä oli ihana Serena ajatteli. Tähän loppui toinen osa

 

 Pahoittelen lyhyitä tarinoita ja sitä että näissä tarinoissa ei ole kuvia mutta  toivoisin taas niitä kommentteja paljon

  Ja jos ihmettelette miksi laitoin sen miehen nimeksi Michael Scofield niin se johtuu siitä että olen aivan hirveä pako fani ja että Wentworth Miller on niin söpö